MarekOssey1 MarekOssey1
339
BLOG

List otwarty Schetyny do Kaczyńskiego

MarekOssey1 MarekOssey1 Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Wszedłem na stronę  chwilą Prawa i Sprawiedliwości i oczom nie wierzę …zamieszczono tam list otwarty  Grzegorza Schetyny do Jarosława Kaczyńskiego. Już samo to jest w swojej wymowie sensacyjne ale ta treść…Zacytuje tylko fragmenty.

                Szanowny Panie Przewodniczący

                Proszę potraktować ten list jako prośbę o przyjęcie mojej skromnej osoby w szeregi Prawa i Sprawiedliwości (…) Moje postrzeganie reform państwa zawsze było efektem moich konserwatywnych poglądów i jak Pan wie zawsze byłem zwolennikiem koalicji PO i PiS, (…)Brak zrozumienia moich partyjnych kolegów na  koalicje z Prawem i Sprawiedliwością  wynikała z zobowiązań jakie zostały poczynione przez ówczesne kierownictwo Platformy Obywatelskie wobec osób związanych, wówczas to nazwaliśmy „grupą warszawską” a której przedstawicielem była Hanna Gronkiwicz-Waltz. (…)  Obecna sytuacja w jeszcze w mojej partii przypomina mi sytuację sprzed lat (…) obecnie Platforma zmierza w kierunku skrajnego liberalizmu co jak Pan wie jest dla moich konserwatywnych przekonań nie do zaakceptowania.

01.kwietnia 2017                                                                                                Grzegorz Schetyna


Całość na stronach Prawa i Sprawiedliwości

MarekOssey1
O mnie MarekOssey1

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości